Durerea si inflamatia gatului


O data cu venirea anotimpului rece apar si problemele de sanatate specifice.

Cel putin pentru mine e valabil, cand racesc am probleme cu gatul, inflamatie, rosu, nici sa inghit nu pot de durere. Tratament o groaza de ceaiuri si pastile de la paracetamol la antibiotice.

Dar saptamana trecuta am descoperit niste tratamente. Joi dimineata m-am trezit cu gatul „praf” si m-am hotarat sa incerc. 4 puncte tratament, KI3, LU7, LU10, LI4. Functioneaza pentru simptomele urmatoare: gat uscat dimineata, durere la inghitire, senzatie de jena (iti vine sa te scarpini in gat daca ai putea), gat rosu. Pot sa spun ca a doua zi gatul meu era vindecat cel putin 80%. Totusi se pare ca trebuia sa fac tratamentul pe ambele parti ale corpului pentru o vindecare completa, lipsa de experienta dar invatam.

Deci garantat remediul de mai sus functioneaza.

Revenim si cu altele.

Acest articol a fost publicat în Acupunctura, medicina complementara și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

